今次又介紹一款小食與一杯湯羹Yummy !


首先出場是這款由日本Nestle 出品的一款朱古力威化餅,叫作クリスピ一物語(一個“脆”的故事)。這是我的一位朋友從日本買回來的其中一份手信,現在所見香港暫未有得賣住!



這款威化形狀幼長,典型日本出產形式。朱古力重奶味,幾甜,餅做得好脆,唔錯!


 


第二款要介紹的是日本Pokka出品的蜆肉味周打魚湯 (約$14) ,waaaaaa 好味呀...



即食周打魚湯在香港通常只有Sogo, Apita 或 間中於City Super 有得賣,但小弟始終唔記得係邊間買了,只記得是上述其中一間吧。

 味道很好,有海鮮的甜,那些一粒粒的橙色麵包糠粒都做得幾脆,又香口,yummy yummy!還有好味的原隻蜆肉,約有6隻,好抵呀!雖然由於即食關係,整體湯味偏鹹,但很香濃,而且又再一次給我品嚐那種西日食品crossover了。


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    hkfoodie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()